DET ÄR INTE TIDEN SOM FÖRÄNDRAS, DET ÄR VI...

gammal bild ;)


hej!! orkade inte uppdatera tidigare idag hihi;) men vill bara säga att jag stör mig så mkt på vissa människor (även om dom betyder mkt!!..) dom förändras, så fort man är med den eller dom.. och flera är med så "leker" dom nåt blir kaxiga osv.. när man är med dom själv, då är dom som bäst!! aaaaaaaanyyway!! idag så var jag på stan med syrran, det var roligt;)) senare cyklade jag till stan och vänta på Joyce. medans man väntade fick man sällskap av Molly,Matilda och Oskar. sen kom Joyce då var vi typ lite med dom. alla drog typ på fest. palla fest!!xD haha men jag och Joyce stanna kvar och cyklade runt på stan, då träffa vi Adela och Najma, så vi va lite med dom. drog hem sen det var så kaalllt!! haha aja tooo much iinformation! nu ska jag chilla och lyssna på musik! det hjälper mig alltid att tänka oså,spec när jag är arg!!! Love you music.. HAHAHA
bye HATERZZZ and LOVERS!!



Btw.. dagens lila köp:
skin/läder shorts fån only
och en vår/höst jacka från only
ni får se bilder nån annan gång!


Kommentarer
Postat av: elin - foto -

så snällt sagt!

jag har bloggat sen juni 2010 men det är först nu som jag har börjat vara seriös och det är kul att så många gillar det faktiskt, jag brukar inte vara så mycket i centrum men nu har jag runt 110 besökare om dagen, och jag är verkligen överlycklig!

2011-04-17 @ 09:45:08
URL: http://elinsrunaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0