FAAN ÄR...

faaan är sjuuuk...


har ont i halsen,magen,hostar,är snuvig osv... F*CK hatar att vara sjuk! igår när jag vakna hade jag ba lite ont i halsen men idag på morgonen, ville jag bara dööööö!!! jaja shiit happens.. men
är inte klar med att klaga(haha) Jag ska ha möte imorgon med mamma, rektorn och två andra lärare, på grund av min frånvarande i skolan -.-' hatar detta! anyway ska inte klaga nå mera idag! ^^  jag vill verkligen ha nån tävling på bloggen! men jag har inte många läsare xD så jag får nog starta nån tävling senare. geee mig tips på tävlingar jag kan ha?!? ;)
later!!

 


Kommentarer
Postat av: Victor Jägerholm - Gaylifet i Jönköping

Okej ja finns ju inte mkt mer annat o göra.

sen i oktober förra året men bytte blogg :P

Du dÅ?

2011-04-13 @ 18:15:55
URL: http://gaylifet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Krya! ♥

2011-04-14 @ 13:31:40
URL: http://merelleyakoub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0