mina tankar..

Har gjort piercing!!! :O:O haha nädåå har inte gjort det men vill ha läpp piercing!!!
det är så jävla snyggt!
jag har tänkt på det ett låångt tag nu!
Först ville jag ha så som på den andra bilden
MEN en tjej i min skola gjorde en sån likadant.. 
och jag vill ha nåt"eget" om man ska säga så..
och då tänkte jag ha sån som på den hära andra bilden
tror inte många har så, har iallafall inte sett nån som har sån piercing,
 förutom på bilder xD
grejen är att jag INTE vågar göra det -_-
jag tror verkligen inte att jag kommer våga göra piercing 
jag har alltid velat haft piercing, typ på tungan och i läppen
nån gång i framtiden ska jag göra det!! hahaha..'
det var mina tankar just nu iallfall. Vad tycker ni om piercingar??:P

 




Kommentarer
Postat av: elin

Svar: aa,kan göra det i helgen :)

2011-04-14 @ 14:34:50
URL: http://elinamc.blogg.se/
Postat av: narin

sv; haha hejsan :) Jo det är bra med mig ;) Vad gör du i dag då?

2011-04-14 @ 15:53:36
URL: http://mimode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0