nicki minaj är så cooool..

Heeej bloggen! Jag har vilat en bra stund nu, jag mår faktiskt lite bättre! så nu ska jag passa på att plugga till SO-provet som man har imorrn, och senare ska jag fortsätta med min Nicki Minaj collage och hoppas på att den blir klar snart!(har hållt på med den i typ några veckor nu haha) Här får ni se några bilder på Nicki dessutom en bild på Rihanna också...
see yaa!


 








Diggar Rihannas hårfärg på denna bild as mkt!! vill typ ha så hihi ;)
det är snyggt när det typ blir lila längre ner på håret! haha jag gick från att prata om Nicki till Rihanna.. ^^


Kommentarer
Postat av: Victor Jägerholm - Gaylifet i Jönköping

Hahha okej då e du som min kompis lollo :P Hon har med haft hur många som helst xD

2011-04-13 @ 18:29:21
URL: http://gaylifet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0