hon är så snygg!!


Så vacker man kan va!! (Angelina Jolie när hon var tonåring)


Hade inte riktigt blogglust igår så jag uppdatera inte.. men nu är jag här:P
har varit i Borlänge idag. Jag köpte en militär keps, ett par skit coola solglasögon (blåa),en t-shirt, 
en tavla med en tjejtror det var allt jag köpte haha..
Jag fick även en tidig födelsdagspresent av bästa Lotta! fick en linne med USA: s flagga på.(exakt vad jag önska mig:D)

Nu ska jag ringa till My och fråga om vad som händer på Valborg! Tror jag firar lite min födelsedag med riktiga nära och kära vänner då! Nästa dag när jag fyller år så blire och fira med familjen och släktningarna tror jag!
om det var nån som ville veta... bye bye haterzzz and loverss!

Kommentarer
Postat av: nora

tja

kommentera i min blogg om du tycker att jag ska ha frågestund, och att jag ska svara i en video!

kram

2011-04-27 @ 22:38:38
URL: http://noraakbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0