lördag

förlåt IGEN! för dålig uppdatering MEN datan har inte funkaT IGEEEN på grund av vädret... det spöööregna,åskade och allt!! men i´m back on thaaa track!! :D

ville bara säga att jag ska få nyaa glasögon!! :D för er som inte vet så har jag haft glasögon i några år nu ahaha!
men använder dom inte så ofta...och det är inte bra för synen, det blir bara värre. (däför ska jag börja använda oftare glasögon och jag vill ha nåt coolt och snyggt,såna som på bilden..)
och linser vill jag inte ha, det känns äckligt, asså och sätta in dom och så.. jag orkar inte skriva mer...haha men.. 
ska fåå såna!!:D har velat haft såna sen jag gick i 5:an 6:an typ.. jag skulle köpa såna i 6:an men gjorde aldrig det... meeeeeen nu ska jag få!! väldigt ointressant inlägg (skrev nåt iallafall) ska kanske ta bort bloggen. och skaffa en ny haha (sooo ageestyle) aajaa hejdå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0